Wuxtry's forum åbent igen

Læs meddelser fra Wuxtry her.

Redaktør: Poul

Wuxtry's forum åbent igen

Indlægaf Poul skrevet 7. aug 2009, 00:07

Som du måske har bemærket, så har Wuxtry's forum længe været nede pga. opdatering. Siden april har jeg forsøgt at opdatere forumet fra version 2.X.X til 3.0.0, men det har forvoldt mig nogle problemer at få overført gamle indlæg til det nye forum. Så i fortvivlelse og manglen af tid, har forumet desværre været nede et sykke tid.

Men det er nu endelig lykkes at få opdateringen gennemført og det ser ud til, at alt virker som det skal. Den nye opdatering indebærer mange forbedret og nye funktioner. Til jer der har haft forumet som bogmærke, så findes det nu på forum.wuxtry.dk

Skulle du dog mod forventning opleve fejl, så send en mail til poul@wuxtry.dk

God fornøjelse og lad os så få gang i R.E.M. debatten igen!!! 8)
Well, everybody hurts sometimes...

05.02.05 Hannover • 16.02.05 København • 26.06.05 Horsens
Brugeravatar
Poul
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Fuglebjerg

Re: Wuxtry's forum åbent igen

Indlægaf Søren skrevet 9. aug 2009, 21:48

Wuhu! Sådan Poul! Jeg synes det ser en smule forvirrende ud, men det kræver vel bare tilvænning.

Bliver de gamle avatarer overført eller skal man smide en ny på? Og så er der vist i øvrigt et par fejl med de forskellige smileys man kan lave herinde... ;)
Brugeravatar
Søren
Skribent

Geografisk sted: København Ø

Re: Wuxtry's forum åbent igen

Indlægaf Poul skrevet 11. aug 2009, 18:49

Jeg tror bare det kræver lidt tilvænning Søren. Men helt sikkert er det, at det er bedre end det gamle :)

Jeg har lige forsøgt at overføre de gamle avatarer, men det ser ikke ud til at virke.... Så man skal nok smide en ny på desværre :( ... hehe, ja smilies virker vist ikke helt som de skal, men det skulle nok være til at klare.

... jep, jeg har lige smidt en avatar op til min profil.
Well, everybody hurts sometimes...

05.02.05 Hannover • 16.02.05 København • 26.06.05 Horsens
Brugeravatar
Poul
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Fuglebjerg

Tilbage til Meddelser