Facebook

Hvad synes du om Wuxtry, mangler der noget eller har du en idé til nogle ændringer.

Redaktør: Poul

Facebook

Indlægaf Sad Professor skrevet 24. mar 2008, 17:43

Hey REM-venner.

Der er sket meget på internettet i det seneste års tid, hvad angår networking og kommunikation, hvor der i samme tidsrum ikke har været gang i den store debat her på forrumet.

Var det en idé at Wuxtry.dk's ophavsmand (vores allesammens Poul :D ) oprettede en gruppe på Facebook? Det kunne måske bidrage til at vi igen fik gang i den gode debat der altid har hersket på wuxtry.dk.

Men anyway - mon ikke release af det nye album om en uge alt andet lige sætter skub i trafikken herinde igen.

Go' Påske! (det der er tilbage af den).
Supernatural Superserious
Brugeravatar
Sad Professor
Superman
Superman

Geografisk sted: Haderslev

Indlægaf Sad Professor skrevet 24. mar 2008, 18:05

...Eller hvis der er tilslutning for det, kan jeg også hurtig oprette en gruppe.

Vil bare ikke uden tilladelse på forhånd anvende navnet wuxtry.dk.
Brugeravatar
Sad Professor
Superman
Superman

Re: Facebook

Indlægaf SørenB skrevet 25. mar 2008, 11:50

Sad Professor skrev:Hey REM-venner.

Der er sket meget på internettet i det seneste års tid, hvad angår networking og kommunikation, hvor der i samme tidsrum ikke har været gang i den store debat her på forrumet.

Var det en idé at Wuxtry.dk's ophavsmand (vores allesammens Poul :D ) oprettede en gruppe på Facebook? Det kunne måske bidrage til at vi igen fik gang i den gode debat der altid har hersket på wuxtry.dk.

Men anyway - mon ikke release af det nye album om en uge alt andet lige sætter skub i trafikken herinde igen.

Go' Påske! (det der er tilbage af den).

Jah... som nyt medlem af wuxtry er jeg lidt overrasket over, at der ikke er mere gang i den herinde - det nye album taget i betragtning. Måske folk bare har nok i murmurs.com og lignende sider?
SørenB
I Believe
I Believe

Geografisk sted: Aalborg

Indlægaf Søren skrevet 25. mar 2008, 19:38

Tjah, ved ikke helt hvad folks argumenter er. Men en skam er det i hvert fald!

Jeg ved ikke om jeg synes at Facebook er vejen frem. Jeg tjekker nu siden her relativt ofte og Facebook vil ikke ændre det helt store for mit vedkommende...

Jeg ved at Poul vist har noget i støbeskeen med siden her, så skal vi ikke se om det måske kan ændre lidt...? :)

Men ellers vil jeg opfordre folk til at skrive lidt mere herinde. Som SørenB skrev så er der rigeligt at snakke om!
Brugeravatar
Søren
Skribent

Geografisk sted: København Ø

Indlægaf nadine skrevet 25. mar 2008, 20:04

Søren skrev:Tjah, ved ikke helt hvad folks argumenter er. Men en skam er det i hvert fald!

Jeg ved ikke om jeg synes at Facebook er vejen frem. Jeg tjekker nu siden her relativt ofte og Facebook vil ikke ændre det helt store for mit vedkommende...

Jeg ved at Poul vist har noget i støbeskeen med siden her, så skal vi ikke se om det måske kan ændre lidt...? :)

Men ellers vil jeg opfordre folk til at skrive lidt mere herinde. Som SørenB skrev så er der rigeligt at snakke om!
lad nu lige albummet komme på gaden så skal der nok komme gang i den, mon ikke?
Brugeravatar
nadine
Monster
Monster

Indlægaf Søren skrevet 25. mar 2008, 21:21

nadine skrev:
Søren skrev:Tjah, ved ikke helt hvad folks argumenter er. Men en skam er det i hvert fald!

lad nu lige albummet komme på gaden så skal der nok komme gang i den, mon ikke?

My point exactly... :)
Brugeravatar
Søren
Skribent

Indlægaf Poul skrevet 25. mar 2008, 22:24

Jeg tror nu heller ikke Facebook er vejen frem, som Søren også nævner... Tvært imod tror jeg måske mere at det bare vil sprede debatterne rundt omkring på nettet, hvis folk ikke har et fast samlingspunkt (Som var lidt den grundliggende tanke med Wuxtry)

Den gode debat som altid har hersket på Wuxtry skal da nok komme så snart albummet har fået lidt mere "liv". Men dem der har holdt ved på forumet i de sidste mange år, ved også at det svinger meget i perioder. Men som webmaster må jeg da også sige at udvikling har meget at sige om trafikken på en hjemmeside. Hvis der ikke sker så meget på siden, så forsvinder de besøgende... så enkelt er det.

Rigtig nok, så har jeg lidt i støbeskeen som forhåbenlig kan være med til at få lidt mere gang i Wuxtry... Så lige pludselig vil der ske ændringer på Wuxtry... ;-)
Well, everybody hurts sometimes...

05.02.05 Hannover • 16.02.05 København • 26.06.05 Horsens
Brugeravatar
Poul
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Fuglebjerg

Indlægaf Sad Professor skrevet 25. mar 2008, 23:08

En bold smides i luften.... Nogle gange gribes den. Andre gange rammer den jorden.
Brugeravatar
Sad Professor
Superman
Superman

Indlægaf JoeEmerald skrevet 26. mar 2008, 09:45

Jeg elsker wuxtry.dk :D
REM fan siden Roskilde 95
JoeEmerald
Monster
Monster

Geografisk sted: Københavnstrup

Indlægaf Søren skrevet 26. mar 2008, 10:41

Sad Professor skrev:En bold smides i luften.... Nogle gange gribes den. Andre gange rammer den jorden.

Sandt sandt.... :) Det var, om ikke andet, et forslag til hvad der kan gøres. Løsningsforslag skal man aldrig kimse af :)
Brugeravatar
Søren
Skribent

Indlægaf Poul skrevet 26. mar 2008, 19:33

Søren skrev:
Sad Professor skrev:En bold smides i luften.... Nogle gange gribes den. Andre gange rammer den jorden.

Sandt sandt.... :) Det var, om ikke andet, et forslag til hvad der kan gøres. Løsningsforslag skal man aldrig kimse af :)

Nej, sådan nogle skal man aldrig kimse af! :) ... tager gerne imod flere forslag :-)

Brugeravatar
Poul
Administrator
Administrator

Indlægaf Sad Professor skrevet 26. mar 2008, 19:52

Det var i hvert fald happy days i 2005 med gode debatter - især første ½ år, med de to koncerter i DK ovenpå udgivelsen af ATS 8)
Brugeravatar
Sad Professor
Superman
Superman

Indlægaf Sad Professor skrevet 22. aug 2008, 10:14

Poul skrev:
Rigtig nok, så har jeg lidt i støbeskeen som forhåbenlig kan være med til at få lidt mere gang i Wuxtry... Så lige pludselig vil der ske ændringer på Wuxtry... ;-)

Er der nyt på denne front Poul? :)
Brugeravatar
Sad Professor
Superman
Superman

Indlægaf Poul skrevet 28. aug 2008, 17:37

Sad Professor skrev:Er der nyt på denne front Poul? :)

:oops: :oops: Det lidt pinligt, men nej.... havde dog tænkt at jeg ville have haft noget klar til den 6. september, men tvivler på jeg når det... men hvem ved?! :-)

Brugeravatar
Poul
Administrator
Administrator

Indlægaf Søren skrevet 29. aug 2008, 10:58

Poul skrev:
Sad Professor skrev:Er der nyt på denne front Poul? :)

:oops: :oops: Det lidt pinligt, men nej.... havde dog tænkt at jeg ville have haft noget klar til den 6. september, men tvivler på jeg når det... men hvem ved?! :-)

Det gør jeg... :P

:lol:
Brugeravatar
Søren
Skribent

Tilbage til Ris, ros eller forslag